Informacja o pakiecie Office365 wspomagającym pracę zdalną

Informujemy, że Uczelnia zakupiła dla pracowników oraz studentów pakiet Office365. Wszyscy pracownicy oraz studenci Wydziału Pedagogiki i Psychologii mają już założone konta w usłudze Office365. Każdy użytkownik licencji typu A3 może go zainstalować na maksymalnie 5 urządzeniach, w szczególności mobilnych. Pakiet posiada narzędzia do pracy zdalnej, również on-line (w szczególności Teams, Skype for Business, Forms). Pamiętaj, że pakietu Office365 możesz używać po jego instalacji lub w oknie przeglądarki Chrome lub Edge (nie używaj innych przeglądarek). Jeżeli nie otrzymałeś do tej pory e-maila z loginem do pakietu, skontaktuj się z informatykami wydziałowymi (WPP-Help-IT@ujk.edu.pl – obsługiwani są pracownicy oraz studenci Wydziału Pedagogiki i Psychologii). W sprawach związanych z poszczególnymi kierunkami studiów należy się kontaktować z właściwymi koordynatorami kierunków, a w sprawach przedmiotów z ich prowadzącymi.

Informacje związane z instalacją i obsługą pakietu Office365

Skip to content